YediGöller’de Bir Gece Kamp

İş yoğunluğundan bunalıp gecenin bir vakti ansızın verdiğim bir kara ile yola çıktım 🙂 yanlış hatırlamıyorsam saat 01:00 civarı idi. Tüm ekipmanları mı alıp arabamın bagajına attım ve yola koyuldum.

İlk olarak arkadaşımla buluşup biraz sohbet ettik, sabah saat 08:00 civarı Ankara’dan çıkıp Bolu’ya doğru yola çıktım. İlk olarak şehir merkezine yakın olması nedeni ile Bolu’da yer alan Gölcük Milli Parkına gittim.

Gölcük Milli Parkı

Saat 10:00 gibi ilk olarak Gölcük Milli Parkına gittim ve ardından hemen kahvaltı yaptım.

Gölcük Milli Parkını gezdikten hemen sonra saat 12:00 gibi Yedigöller’e doğru hemen yola çıktım.

Yedi Göller Milli Parkı

12:00 de Gölcük Milli Parkın dan yola çıktım 2 saate Yedi Göller’e varacağımı düşünüyodum ama öyle olmadı 🙂 yolculuk 3 saatten fazla sürdü. Malum virajlı yollar… Yedi Göllere varır varymaz etrafı keşfe çıktım ve saat 16:00 gibi kamp kuracağım yeri belirledim.

Çadırımı kurduktan sonra akşam yemeğimi yedim ve manzarayı izlemeye başladım. Günün yorgunluğu güzel bitmişti 🙂 Akşama doğru yeni insanlarla tanıştım ve ateş yakıp sohbet ettik. Gece saat 02:00 gibi uyudum ve sabah mükemmel bir manzara ile uyandım.

Yanlız belirtmek isterim ki sivri sinek çok gelmeyi düşünüyorsanız yanınıza mutlaka sinek kovar kolonyağı gibi malzeme almanız olacak. Ayrıca gece saat 01 gibi hava gerçekten çok soğuyor muhakkak yanınıza en az 2 battaniye alın yada iyi bir uyku tulumu getirmenizi tavsiye ediyorum.

Sabah saat 09:00 gibi kalktıktan sonra kahvaltımı yapıp hemen Sapancaya doğru yola koyuldum. Gitmeden önce hava durumunu kontrol ettim ama gittiğimde öyle olmadı malesef. Amacım 1 gece de sapanca gölünde Kırkpınar sahilin’de de kamp kurmaktı, en kötü kamp kuramasam da bungalow evlerde kalırım diye plan yapmıştım.

Sapanca ya vardığımda hava birden bozdu, fırtına başladı ve yağmur bardaktan boşalırcasına yağmaya başladı. Kamp kurmak mümkün değildi. Orada bir cafede oturdum ve bir kahve içip düşünmeye başladım. İstanbul’a devam etmek istedim ama mantıklı olan geri dönmek olduğuna karar verdim ve akşam saat 18:00 gibi geri döndüm.

Benim için güzel bir macera oldu. Umarım sizde birgün böyle maceralar yaşarsınız 🙂 Görüşmek üzre kendinize dikkat edin.